ForsideGuideBorderlands 3: Bounty of Blood - Hvor finder man alle Satos Saga...

Borderlands 3: Bounty of Blood – Hvor finder man alle Satos Saga Journals og cache

Der er en række nye besætningsudfordringer at gennemføre Borderlands 3: Bounty of Blood og for denne udfordring, dig’er på jagt efter Sato’s Saga-tidsskrifter og cacher.

Nu hvor du’Vi har fundet alle Creature Feature-filmruller og gode udsigter skattecacher, det’det er tid til at finde nogle tidsskrifter.

Der er 10 tidsskrifter og fem cacher, du kan finde forskellige steder og dig’leder efter et grønt ikon, der giver dig en grov idé om, hvor du kan finde dem. Denne udfordring begynder i Vestige, hvor der er to tidsskrifter at finde, så lad’s komme i gang.

Borderlands 3: Bounty of Blood – Hvor finder man hele Sato’s Saga Journals og cache

Der er to tidsskrifter at finde på hver nye placering såvel som en cache. Cachen er ret høje og vanskelige at gå glip af, når du først har fundet sted’igen i det rigtige område. Tidsskrifterne ligner åbne bøger og lyser ofte, hvilket skulle hjælpe dig med at få øje på dem ganske hurtigt.

Vestige Sato’s Saga Journal og cache placering

Men den første dagbog er på en balkon’Jeg bliver nødt til at gøre noget parkour for at komme dertil. Der skal være en buegang til venstre mellem to bygninger, så gå igennem den og klatre videre til hegnet til højre. Gå langs hegnet og hoppe op til taget ovenfor og spring derefter ned til balkonen nedenfor.

der’s en anden balkon på venstre side, som du kan nå ved at afbalancere på balkonbjælken og hoppe over. Du’Jeg finder din første dagbog til venstre.

Den anden journal kan findes ved at gå gennem nogle tunneler, så drop down fra niveauet nedenfor, drej til højre og gå gennem tunnelen. Det’s en temmelig kort tunnel og i slutningen, dig’Jeg finder en anden dagbog. Vestige-cachen kan findes ved hjælp af en af ​​de grønne lanceringssager for at nå et tag direkte på tværs. Gå ned til taget nede til venstre og krydse til højre for at finde cachen.

Obisidan Forest Sato’s Saga Journal og cache placering

Denne journal kan findes ved hovedet til Crone’s tilfredshed. Du’Jeg vil klatre op på klippefladen til højre for hulens indgang til en passage ovenfor. Følg stien rundt og klatre op ad klipperne i slutningen af ​​passagen til højre for at finde journal.

En anden dagbog findes i Obsidian Forest ved at klatre ned ad klippefladen til venstre i området vist nedenfor. Klatre ned og kram væggen til venstre for at finde den anden dagbog. Cachen kan findes øst for dette sted, nær hvor du fandt filmrullen.

Det’s til venstre for bygningen med de to cirkulære døråbninger ved siden af ​​automaterne.

Bloodsun Sato’s Saga Journal og cache placering

Den første dagbog er virkelig let at finde. Gå til placeringen nedenfor og stig op på den hvide halvcirkelformede bygning for at finde den. Du skulle have udsigt til en slags mine.

Den anden journal er øst for dette sted. Gå til Jakobs laboratorium, og når du når den lille bro uden for indgangen, hopper du ned til højre for at finde den næste dagbog. Cachen ligger i nærheden af ​​dette sted. Du’Jeg bliver nødt til at skyde eller melee den grønne krystal, der ser ting ud af væggen, for at åbne en luge, der fører til cachen.

Ashfalls Peak Sato’s Saga Journal og cache placering

Denne dagbog vises muligvis ikke med et ikon på dit kort, men du kan tjekke dens placering nedenfor. Kør langs bjergkanten og dig’Jeg ser en huleindgang blokeret af glødende krystaller. Ødelæg dem og inde i hulen, du’Jeg finder den første dagbog.

Den anden dagbog findes nord for den første. I den store slags spa-chalet, klatre op ad de forskellige niveauer i klippepuljen og hold dig til venstre for at finde en i nærheden af ​​bordet og bænken.

Ashfalls Peak-cache findes i nærheden til venstre for journalen. Det kan findes i det nederste lag af hytten, når du kan se denne udsigt, drej rundt og krydse broen og kig efter den store cache gemt rundt om et hjørne.

Blastplains Sato’s Saga Journal og cache placering

De sidste to tidsskrifter og cache findes i The Blastplains. Gå ind i miner, indtil du ser en krystalstruktur blokere stien. Melee en nærliggende krystal for at sende den flyvende ind i blokeringen for at rydde vejen. Du’Så kan du teleportere til et nyt sted, hvor du er’Jeg finder den første dagbog.

Den sidste journal er øverst til højre på kortet, afhængigt af din retning. For at komme dertil, kør mod Catch-a-ride lige syd for placeringen og krydse den store røde klippeoverflade for at nå platformen over Ride Jetbeast-hytten. Du’Så kommer jeg over en stinkende gammel bro, så spring ned til venstre snarere end at prøve at krydse den, så brug den grønne hoppepude til at øge den anden side. Du’Jeg finder den sidste dagbog under et træ.

Cachen findes sydvest for det endelige tidsskrift. Du’Jeg bliver nødt til at komme ind i Fort Kickwater og løbe helt tilbage, indtil du ser en trævæg, du kan klatre op. Når du er over væggen, skal du holde til venstre, indtil du ser badet afvige til højre og der’s en stak kasser. Klatre i disse bokse, og når du når det øverste niveau, skal du skubbe under den halvåbnede port til venstre for at finde cachen.

Og det’det er det! Du’Jeg får en Ruiner tapestry for dine problemer, som du kan se i dit værelse på Sanctuary. Hvis du har brug for mere en visuel guide til denne udfordring, så tjek denne video fra WoW Quests nedenfor.

Себастьян Шнайдер
eSportsman Dette er ikke et job, det er en livsstil, en måde at tjene penge på og på samme tid en hobby. Sebastian har sin egen sektion på siden - "Nyheder", hvor han fortæller vores læsere om de seneste begivenheder. Fyren helligede sig spillelivet og lærte at fremhæve de vigtigste og mest interessante ting for en blog.