ForsideReviewPokemon Sword og Shield Isle of Armour anmeldelse: en solid, hvis forudsigelig...

Pokemon Sword og Shield Isle of Armour anmeldelse: en solid, hvis forudsigelig ekspansion

Pokemon sværd og skjold’s første udvidelse isn’t jordskød, men det fortsætter med at definere serien’ fremtid.

Tilbage når Pokemon sværd og skjold først frigivet i november i november, det’det er fair at sige, at jeg følte en skuffelse. Denne skuffelse var uden tvivl delvis takket være det faktum, at jeg’Jeg har drømt om, hvordan en fuld konsolbaseret 3D Pokemon-titel ville se ud siden cirka 1999, cirka to eller tre timer efter, at jeg først begyndte at spille Pokemon Blue.

Det var måske ikke’t overraskende, at Pokemon Sword and Shield ikke gjorde det’Jeg lever ikke op til det – men det havde også en liste over spørgsmål, jeg står ved, såsom en kritik af spillet’s generelt statisk udseende tilstand i kamp, ​​især i lyset af spillet skærer ned på antallet af inkluderede Pokemon for teoretisk at give mulighed for en større grad af detaljer.

Sværd og skjold blev’t dårligt på nogen måde, men som jeg sagde, jeg var lidt bummed ud. Spillets lyseste sted var utvivlsomt Wild Area, en åben zone, der løsnet kameraet og lader dig udforske fra alfarvej fra meget tidligt i spillet. På mange måder følte det vilde område sig som Pokemon’s sande fremtid: en fremtid måske for ambitiøs til, at udvikler Game Freak kan udtrykke på tværs af oplevelsen.

Denne hypotese støttes af den nylige udgivelse af The Isle of Armour, den første halvdel af Sword and Shield’s downloadbar udvidelsespakke. På mange måder synes Isle of Armour at være klar til at fortsætte med det vilde område startede, mens de behandlede adskillige centrale klager over Sword and Shield head-on ved at tilbyde et forberedt post-game og et udvalg af tidligere fraværende klassiske Pokemon.

Dette er, hvad Isle of Armour er, virkelig: det’er en bedre version af det vilde område. Du kan starte Isle of Armour DLC uanset niveau, hvilket betyder, at du faktisk kan gå der inden for de første timer af Sword and Shield – men i virkeligheden er det’er klart beregnet til en udvidelse af sent spil til dit eventyr gennem Galar.

Når du ankommer, får du en kort introduktion bekendt, før du løsner dig. Her’er en kæmpe ny zone med en række forskellige områder, du kan besøge, hver med nogle unikke Pokemon-spawns med tilbagevendende favoritter.

Den titulære ø bringer med sig nye Pokemon Raid Dens og en historie, du kan hente og kompletere til nogle beskedne belønninger, men bortset fra at den’s temmelig meget forretning som sædvanligt pr. opsætning introduceret i basisspillet’s vilde område. Dette er imidlertid ingen dårlig ting – du kan se i denne udvidelse, at Game Freak eksperimenterer med dette åbne design, og Isle of Armour føles mere interessant at udforske og mere visuelt varieret end det originale vilde område.

Den returnerende Pokemon nummer 107 i alt, hvilket er anstændigt nok. Jeg var altid okay med konceptet om at beskære det nu enorme ‘national’ Pokedex i navnet på at gøre et mere håndterbart spil – men tilbagevendende væsener er altid en bonus. der’er et par jeg’m især glad for at have tilbage.

Historien er temmelig enkel – Jeg nød den godt nok, men din milage varierer afhængigt af, hvor jævn du er. Det’er bedst når det giver dig et par lysmysterier, som at spore den undslåede Slowpoke, men ganske snart dig’vender tilbage til slag, hvilket vil være en langt mere subjektiv oplevelse. I kamp er skaleringen i bedste fald beskeden, hvilket betyder, at de, der er mere aggressivt plan og forberedt, vil finde det som en leg. hvis du’har dyppet din tå i ting som high-end, konkurrencedygtig ‘maks. raid’ møder, denne historie vandt’t giver meget af en udfordring – hvilket er en skam i betragtning af at resten af ​​Isle of Armor er rettet mod at forbedre oplevelsen for hardcore.

På dette emne er de tilføjelser, der specifikt er rettet mod disse hardcore-spillere, blandt de bedste. Den nye Cram-o-Matic-maskine er en smart måde at slibe nogle af de mest kraftfulde genstande i spillet ud, og der’s nye Gigantamax-formularer til fan-favorit Pokemon – nogle af dem datanet så langt tilbage som den originale udgivelse.

Isle of Armour er ikke’t nøjagtigt kommer til at sprænge dit sind; det’er en enkel, iterativ udvidelse, men i elementer i dens design og præsentation kan du se Pokemon-udviklerne få fat i og komme tilpas med en ny designstil til serien – og det gør mig begejstret for fremtiden. I mellemtiden, hvis du bare ønsker mere Pokemon Sword and Shield, det’er fantastisk til det også – det’er en værdig udvidelse af spillet, især i betragtning af at det kun er første halvdel af udvidelseskortudbuddet.