ForsideNewsClubhouse Games: 51 Worldwide Games review: mindre mangler kan ikke trække denne...

Clubhouse Games: 51 Worldwide Games review: mindre mangler kan ikke trække denne generøse pakke ned

Nintendo’s seneste switch-udgivelse er enkel – men nogle gange kan enkelhed være den bedste.

Tilbage på Nintendo DS, for tusind år siden, havde jeg en stille besættelse. Ikke Pokemon. Ikke Mario Kart DS eller verden slutter med dig. Ikke engang Elite Beat Agents eller Ace Attorney – skønt jeg var lidt besat over dem. Nej – Jeg var besat af 42 klassikere i alle tidspunkter – også kendt i nogle lande som klubhusspil.

Denne lille samling af spil var bedragerisk strålende. Klassiske spil fra hele verden samlet i en pakke, det var en naturlig pasform til DS og berøringsbaseret input. Nu, femten år efter det spil’s frigivelse, vi’får en Nintendo Switch-efterfølger: 51 verdensomspændende spil eller Klubhusspil: 51 verdensomspændende klassikere, afhængigt af dit område.

Dette spil er nøjagtigt hvad det siger lige der på kassen. Det er 51 spil fra hele verden indsamlet i en pænt præsenteret pakke som en switch-vogn eller download. Det’er en pakke med solid værdi, men den nemmeste måde at få et greb om, hvad det’Det handler om at se noget af det selv – så vi’Vi har sammensat en video, der viser 14 af de 51 inkluderede spil.

Alle spil er bidstore og alle er baseret på eksisterende ting – så spillet kommer med en lavere detailpris, der matcher – £ 34.99 i England og $ 39.99 i USA, eller et lignende regionalt ækvivalent. Det faktum, at disse spil er velkendte, er dog pointen – og de kører spektret af de forskellige måder, du måske ønsker at spille på Nintendo Switch. Før vi går videre’s udtrykker den vigtigste ting ved dette spil: de 51 inkluderede spil.

De 51 inkluderede spil er som følger – afstiv dig selv for en lang liste:
Mancala, Dots and Boxes, Yacht Dice, Fire i en række, Hit and Blow, Ni Mænd’s Morris, Hex, Drafts, Hare and Hounds, Gomoku, Dominoes, Chinese Checkers, Ludo, Backgammon, Renegade, Chess, Shogi, Mini Shogi, Hanafuda, Riichi Mahjong, Last Card, BlackJack, Texas Hold’em, præsident, syvende, hastighed, kamp, ​​krig, Takoyaki, gris’s Hale, Golf, Billard, Bowling, Dart, Carrom, Legetøj Tennis, Legetøjsfodbold, Legetøjs curling, Legetøjsboksning, Legetøj Baseball, Air Hockey, Slotbiler, Fiskeri, Battle Tanks, Team Tanks, Shooting Gallery, 6-Ball Puzzle, Sliding Puzzle, Mahjong Solitaire, Klondike Solitaire og Spider Solitaire. der’s også en lille bonus, som er mindre et spil og mere et sjovt legetøj.

hvis du’som en håndholdt afspiller eller en Switch Lite-ejer, er de bedste tilbud måske de solo-venlige spil, som du kan bruge til at passere meget tid hurtigt. I denne forstand’er et perfekt pendelsespil; du kan starte dette op til et solitaire-spil eller for at dræbe tid i hænderne på Blackjack eller Texas Hold ‘Em. der’s nogle spil, der hovedsageligt er gåder, som en enkelt spiller også kan tackle.

51 Worldwide Games vender blikket mod den slags multiplayer-shenanigans, der gjorde dock Nintendo Wii så elsket for at være til handling. Nintendo vender hånden mod bowling igen her, for eksempel såvel som ting som dart, et skydegalleri og en overraskende ægte følelse efterligning af airhockey. Nogle af disse, som dart og bowling, kræver, at du fjerner Joy-Con-controllerne og bruger dem til bevægelseskontrol lige som på Wii, mens andre bruger mere traditionelle kontroller.

Det er ikke’t at sige, at disse bevægelsesdrevne spil er eksklusive til dockede switch-maskiner – hver har også berøringsskærmskontroller til dem, der spiller dem håndholdt. Tilsvarende har alle multiplayer-spil adskillige vanskeligheder med AI-modstandere for dig at møde imod og der’s bred online support på tværs af spillet.

Klemt mellem disse to ender af spektret er der en række spil, der er lige så hjemme i begge indstillinger og igen kan spilles med mennesker eller mod AI’er. der’s lovligt adskilte, forskelligt navngivne versioner af klassiske spil som Connect 4 og Uno, plus ting som Chess, Checkers og Shogi, for at nævne nogle få.

der’er også et par mere traditionelt videospilede poster som en tilnærmelse af Slot Car Racing, et Battle Tanks-minispil og ‘Legetøj’ versioner af boksning, baseball og fodbold – enkle, to-knaps implementeringer af klassiske sportsgrene, der kan føre til ophidsede, råben-inducerende multiplayer-sessioner blandt en familie eller blandt nogle væske-up venner. Nintendo’historien henvises også direkte til steder, ligesom med optagelsen af ​​Hanafuda-kortspillet, som virksomheden begyndte at fremstille for over hundrede år siden, og et golfspil, der ligner Satoru Iwata-programmerede NES Golf.

Gør ingen fejl, et par af disse spil er affald. Optagelsesgalleriet er en patetisk indsats, som fx kun de yngste børn vil nyde – men langt de fleste er kvalitetsversioner af deres kildespil.

Mellem spillet charms denne samling med fakta om hvert af de inkluderede spil og deres historie – jeg lærte faktisk en ting eller to. Tilsvarende er det tutorialindhold, der lærer dig, hvordan man spiller hvert spil, endnu mere komplekse brætspil, solidt. Der er udfordringer for hvert spil, og når du arbejder på at mestre dem, og spillere opfordres til at dele deres foretrukne spilvalg med andre spillere online. Hvad angår selve spilene, de’er alle låst op fra starten.

Solospillere får masser af samlingen i form af ting som solo kortspil og sjove minispils-omveje som NES-stil golfspil. De mange vanskeligheder ved AI tilbyder en reel udfordring (ærligt talt, at slå den ‘Umulig’ AI hos Shogi var en kæmpe opgave), og udvælgelsen af ​​spil er anstændigt.

Det’s i multiplayer, overraskende, at revnerne i denne pakke begynder at vise. Nogle spil har uforklarligt et meget begrænset antal spillere (i bowling bare to), hvilket gør det umuligt at bruge som et ægte festspil – og det er uden at komme ind i bevægelseskontrollerne, som for mig følte uden tvivl underordnet Wii-ækvivalenten.

Det’Det er især underligt, at et spil, der er så fokuseret på multiplayer-sjov, ville finde sig så grundigt manglende muligheder for at tilbyde flere tre eller fire spillerindstillinger til festspil. Ting som Legetøjsfodbold og Dart tilbyder enorme mængder blæsende sjov – men kun for to personer. Det’er en frustration, og det tilføjer til de forventede stammer fra et par falske minispil. Det undergraver også et af de bedste aspekter af dette spil – dets enkle, køle præsentation, ideel for alle, kun for at spillet derefter mangler muligheder for at få flere spillere virkelig involveret på én gang. Multiplayer-indstillingerne skal’Vi har været så meget mere, og online kan ikke erstatte offline for mange af disse spil.

Nogle af disse problemer afhjælpes af muligheden for at spille flere multiplayerspil med flere switch-konsoller, hver i håndholdt tilstand, netværkssamarbejdet. Dette er let nok at gøre, og Nintendo planlægger endda at frigive en gratis app, så dette kan gøres med kun en kopi af spillet – men det’s en hel masse faff, isn’t det? Jeg ville bare være i stand til at lave bowling, dart, kamptanke og andre fjollede spil med flere mennesker på samme juledag.

Og stadigvæk… det’Det er svært at være vild med 51 verdensomspændende spil. Disse spørgsmål er relativt små kartofler på grund af størrelsen på pakken og faktisk ikke-helt budget, men heller ikke fuld-whack-priser. Selv med et 400 GB microSD-kort har mit Nintendo Switch-bibliotek balloneret til at være en vanskelig jonglerende handling med at slette uønskede spil, når jeg installerer nye – men jeg kan’t se dagen kommer, når jeg’Jeg vil benytte mig af titlen fra min switch på trods af sine mangler – det har for meget godt at byde på, og det formørker den dårlige henrettelse steder.

Ved at tilbyde en så bred vifte af oplevelser for at glæde både håndholdte og dockede spillere både, ender 51 Worldwide Classics en værdig opfølgning af DS Clubhouse Games på trods af dens mangler. Det bliver stille en anden must-own Nintendo Switch-titel. Det’er ikke et stort budget, sindudvidet eventyr – men det’er en sjov, generelt solidt konstrueret samling af fremtrædende spilbare klassikere. Det’s videospil komfort mad, og har været en fornøjelse at slæve igennem i dag’s isolering.