ForsidePcAlle Koboh -frøplaceringer i Star Wars Jedi: Survivor

Alle Koboh -frøplaceringer i Star Wars Jedi: Survivor

I det øjeblik du lander på Koboh i Star Wars Jedi: Survivor, finder du snart et Koboh -frø blandt faunaen i den åbne verden. Fundet inde i specifikke planter, der er spredt over planeten, bruges disse i tagterrassen til at dyrke platns og opgradere haven yderligere. Som sådan er det i færdiggørelsens bedste interesse at kende alle Koboh -frøplaceringer .

Denne vejledning leverer kortskærmbilleder til hvert frø på Koboh. Vi leverer også korte skriftlige direktioner for at tage dig lige til frøplaceringen, som er praktisk, da de kan være ret svære at se på afstand.

For at se dette indhold skal du aktivere målretning af cookies.

Alle Koboh -frøplaceringer i Star Wars Jedi: Survivor

Du kan identificere de planter, du har brug for for at skære af små grønne gnister, der svæver rundt om det. Mens de er lyse, kan de være vanskelige at se på afstand. Mens du går over den åbne verden, bliver du nødt til at holde øje med disse små grønne effekter.

Når du har fundet en glødende plante, skal du blot skære den med din lyssabel, så henter du automatisk frøet!

Det er også værd at bemærke, at når du først har nok frø til at fylde tagterrassen, når du først har rekrutteret en gartner. Når du har udfyldt alle grunde, låser du en terminal op, der automatisk markerer alle frø på dit kort. Dette gør processen med at finde de resterende frø trivielle. Brug som sådan denne guide, indtil du har de planter, du har brug for!

Bemærk: Følgende guide er både et igangværende arbejde og indeholder spoilere til spillet. Som sådan opdaterer vi det med nye oplysninger, når vi afslører dem. Læs det naturligvis ikke, medmindre du er okay med spoiers til historie, placeringer og låser op.

Gorge Crash Site

Fra meditationspunktet skal du gå til de rustne kasser, som du kan kæmpe op. Foran dem på jorden er et frø.

Lige foran de rustne kasser.

Når du klatrer rundt i klippen og tager kampens droid ud med udsigt over klippen, kan du finde din frøpod lige foran dig, inden det kæmpede punkt.

Lige foran Grappepunktet.

Ved siden af ​​droid og deres skib, der sidder fast i tjære, kan du finde et frø på tværs af en lille stenet sti og fastgjort i væggen til højre.

Lige ved det nedsænkede skib mod væggen.

Direkte til venstre for den første elevator, du kommer ned, af en klippe.

Til venstre for elavatoren.

Forladt dæmning

Fra meditationspunktet, ned ad vinstokkene lige under punktet, og kør derefter mod til venstre. Du finder frøet på jorden ved siden af ​​nogle skjulte fjender.

Lige under meditationspunktet.

Fra meditationspunktet skal du falde ned ad vinstokkene lige under punktet. Gå lige forbi vraget, så finder du frøet under et reb med udsigt over en massiv dråbe.

En lille plante under rebet.

Under broen mellem meditationspunktet og selve dæmningen ved siden af ​​et blåt bryst er et frø, du kan samle!

Frø skjult under broen til dæmningen.

Gå fra meditationspunktet mod dæmningen, og tag derefter højre og fremefter arbejdsbænken. Hvor stien opdeles mellem en øvre og nedre sti, finder du frøet i midten af ​​ødelagte maskiner.

Ned ad bakke fra arbejdsbænken.

Op forbi den ødelagte væg nær arbejdsbænken finder du et reb, du kan klatre. Klatre op i den, og fortsæt derefter fremad, indtil du når et blåt lys nær en lejr. Bag dette lys er dit næste frø.

Frø placeret ved det blå lys i forladt dæmning.

Når du klatrer op forbi dæmningen og foran den gigantiske vilde væsen, kan du finde planten glødende grønt foran den.

Lige foran væsenet.

Kræver kraftløftning og slam. I nærheden af ​​den gigantiske væsen skal du trække platformen ned og bruge den til at hoppe op til platformen ovenfor. Når du er op, skal du dreje til venstre og gå ned ad stien, så finder du et frø.

Til venstre, når du ankommer.

Kræver Balloon Grapple Start i Boilling Bluff. Kæmpet ballonen op til fuglen, og sindet kontrollerer dem. De fører dig til en øverste platform i den forladte dæmning. Op på denne platform er der tre frø.

Tre frø, alle tæt sammen!

Kræver Balloon Grapple. Tag elevatoren op i nærheden af ​​arbejdsbænken, og tag derefter ballonen derop til et højdepunkt i klipperne. Der er tre frø.

Tre yderligere frø forbi ballonen!

Sydlig rækkevidde

Fra meditationspunktet skal du gå ned ad bakken og holde sig til venstre. Du finder en plante, du kan skære til et frø langs stien.

Se til venstre for vejen.

Nede i nærheden af ​​Moseys hytte, tag den rigtige vej ud i den sydlige rækkevidde. Der, ved siden af ​​to gorgere, finder du et frø!

Lige ved siden af ​​de to gorgere.

Fra Mosey’s Hut, tag en lige forbi Gorgers og gå ned i et mørkt hulesystem. Dernede, mod væggen, finder du et andet frø.

Ned under jorden, ved væggen.

Fra Mosey’s Hut, tag en lige forbi Gorgers og fortsæt med at gå fremad, indtil du når et bredt åbent område. Der finder du flere gorgere og en stor væsen, du bliver nødt til at tage ud. Når de er væk, kan du finde frøet nær midten af ​​den åbne arena.

Når du har taget goroco, er frøet dit.

Fra meditationspunktet skal du gå ned ad bakke og begynde at gå lige så langt som du kan gå. Du når et bredt rum med flere gorgere og et større monster. Når de er døde, ser du en sti, der fører ned ad bakke med flere droider. Tag disse droider ud, og gå derefter lige ved rebgenvejen. Der er på en højere overflade med yderligere to droider dit frø.

Forbi droiderne, omkring klippefladen.

Gå lige ned ad bakken fra meditationspunktet, og følg stien ned mod byen. Langs stien til venstre er et frø.

Følg vejen, og se til venstre!

Start fra Ramblers Ranch Meditation Point, og drej derefter rundt for at gå mod Riverbed Watch. Ved siden af ​​Giant Rock finder du et frø.

mellem vandet og den store klippe.

Start fra Ramblers Ranch Meditation Point, og drej derefter rundt for at gå mod den låste dør nær Riverbed Watch. Du finder et frø til venstre for rampen.

Lige ved ranchvandsvæggen.

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper til højre er dit frø.

Den første af mange frø her oppe.

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper til venstre er dit frø.

Til lad dig, når du går op!

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper, i midten af ​​det cirkulære hul, er dit frø.

Falder ikke ned!

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper, til højre ved det store hul, er to frø lige ved siden af ​​hinanden.

To ud af en!

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper, til venstre for det store hul, er dit frø.

Ved de vandige puljer til venstre.

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper, helt til ryggen lige i hjørnet, er dit frø.

Hele vejen til ryggen til højre.

Klatre til toppen af ​​siloen, og klatre derefter op ad klipperne ved siden af. Øverst på disse klipper, til højre for hulens indgang bag den store klippe, er dit frø.

Ved hulen bagpå.

Kør dig mod ydersiden af ​​den sydlige rækkevidde, forbi siloen, og klatre op til den højeste klippe. Der oppe finder du et frø.

Et frø op højt!

Foran lageret finder du et frø.

Lige ved siden af ​​lagerindgangen til den oversvømte bunker.

Kræver Restter -svæveflyvning. Brug en Restter til at glide oven på den store klippe ved det sydlige Reach Meditation Point. Der oppe finder du et frø.

Glid over på den store klippe til det sidste frø i denne massive zone!

Riverbed Watch

Gå fra Ramblers Ranch Meditation Point til Riverbed Watch via floden. Tag fuglens fjender ud, så finder du dette frø til venstre for floden.

nær grænsen til Souther når og ranch

Gå fra Ramblers Ranch Meditation Point til Riverbed Watch via floden. Tag fuglens fjender ud, så finder du dette frø til højre for floden.

Et andet frø lige ved zonegrænsen.

Under siloen til højre for den låste dør finder du et frø mod klippevæggen.

Du skal muligvis først tage nogle droider ud.

Lige på grænsen mellem flodbedur og sydlig rækkevidde – til højre for den vandige hældning.

Fundet lige ved siden af ​​skråningen.

Hunter’s Quarry

Dette frø kan findes langs hovedstien, der fører ind i regionen.

Følg snavsstien ind i stenbruddet, og du skal se dette frø.

Dette frø kan findes af den gigantiske metalrist på jorden.

En kort afstand fra den gigantiske metalrist på gulvet.

Dette frø kan findes af den gigantiske metalrist på jorden, mere mod den gigantiske døråbning overfor det sydlige rækkevidde meditationspunkt.

Gå op fra metalristen.

Kræver Balloon Grapple. Fra Rambler’s Reach Outpost Cliffs med udsigt over Hunter’s Quarry, kæmpes på ballonerne og oven på klipperne til venstre. Der oppe ved skelettet er tre frø.

Tre frø, alt sammen ved det store skelet.

Rambler’s Right Outpost

På grænsen mellem Ramblers Reach Outpost og Hunter’s Quarry finder du en plante ved siden af ​​en bygning.

På Groudn nær stenbrudgrænsen.

Oven på pyloonens salon, i tagterrassen.

Når du låser op i haven, får du et frø gratis!

Uden for ranchhegnet mod indgangen til skovporten.

Lige uden for hegnet.

Mellem ranchhegnet og floden.

Følg hegnet rundt, indtil du når flodsiden.

Bag ranchen, mod floden og nærliggende en forladt bygning.

Lige bag ranchbygningen.

Klatre op vinstokkene på tårnet oven på Pyloon’s Saloon, og spring derefter oven på det hævede område under dig. Der oppe finder du fem frø.

Fem i alt op på klippen.

Harvest Ridge

Når du først klatrer op fra Ramblers Reach Outpost til Harvest Ridgeh, finder du et frø i nærheden af ​​en kæmpe rock -søjle.

Så snart du klatrer op, skal du løbe til højre.

Når du kører ind i midten af ​​Harvest Ridge, finder du et frø mellem broen og skråningen ned til flodbeduret

En kort gåtur fra skråningen ned til flodbeduret.

Du finder dette frø mellem broen og skråningen ned til flodbeduret tæt på stien, der fører mod vagttårnet.

Mellem de nærliggende strukturer og flodbund.

Du finder endnu et frø mellem broen og skråningen til flodbeduret, denne gang nær et stort stenet trin op mod vakttårnet.

Tæt på stien mod vagttårnet.

Du kan finde et andet frø ved siden af ​​floden, venstre for broen.

I vandet mod de utæmmede nedture.

I nærheden af ​​den gigantiske hule, hvor Bilemaw er. Gå i retning af Untamed Downs.

Uden for Bilemaw Cave, mod Untamed Downs,

Kræver Nekko Riding. I nærheden af ​​hvor du møder Ashe Javi og DD-EC, skal du bruge en Nekko til at hoppe op til nogle høje vinstokke, som du kan bruge til at nå toppen af ​​klippen. Når du er op, skal du gå til højre for dit frø.

Lige ved vinstokkene.

Kræver Nekko Riding. I nærheden af ​​hvor du møder Ashe Javi og DD-EC, skal du bruge en Nekko til at hoppe op til nogle høje vinstokke, som du kan bruge til at nå toppen af ​​klippen. Når du er op, skal du gå til venstre, så finder du frøet nær vægkørslinjen.

Lige ved siden af ​​den første vægkørsel.

Kræver Nekko Riding. I nærheden af ​​hvor du møder Ashe Javi og DD-EC, skal du bruge en Nekko til at hoppe op til nogle høje vinstokke, som du kan bruge til at nå toppen af ​​klippen. Når du er op, skal du gå til venstre og løbe hen over væggen. Når du er på tværs, skal du gå frem for at finde dit frø.

Efter Sevral Wall løber.

Kræver Restter -svæveflyvning. Klatre op gennem de mugne dybder, og gå derefter ned mod bygningen nedenfor. Hold dig til venstre væg, som du gør, så finder du et frø ved et gult tårn.

Af det gule tårn.

Kræver Restter -svæveflyvning. Klatre op gennem de mugne dybder, og gå derefter ned mod bygningen nedenfor. Brug en nekko til at hoppe op til klippen ved siden af ​​denne bygning, så finder du et frø ved det gule hegn.

Ved hegnet!

Fundet ret til broen, hvor du finder DJ -droid.

Langs strømmen!

Fundet oven på klippen over de løbbare vægge over høstryggen. Der er fem frø her.

Fem frø på et sted.

Fundet af den gigantiske stald med udsigt over Harvest Ridge kan du finde et frø.

Med udsigt over zonen nedenfor.

Untamed Downs

På afsatsen med udsigt over Rambler’s Right Outpost.

Gå langs ryggen og kigger over byen.

Dette frø findes i det åbne felt nær indgangen til den kogende bluff.

Ude i det fri.

Dette frø findes med udsigt over høstryggen.

Op på en høj klippe.

Fort Kah’lin

Klatre ned ad vinstokkene på platformen over bossarenaen for spawn af Oggdo. Når du når jorden nedenfor, skal du løbe op ad bakken mod det store gule hegn. Frøet er på en plante ved siden af.

Op ved det gule hegn.

Klatre ned ad vinstokkene på platformen over bossarenaen for spawn af Oggdo. Når du når jorden nedenfor, skal du følge strømmen helt ned. Når du rammer slutningen, vil planten være til højre.

Følg strømmen ned.

Fra fortets anden sal skal du klatre ned ad vinstokkene til det græske område ved siden af ​​fortet. Der, nær den centrale strøm, er et frø.

Lige ved strømmen.

Kogende bluff

Når du går ind i den kogende bluff fra den utæmmede nedture, skal du tage venstre sti. Du finder frøet på jorden til højre.

Hold øjnene til venstre.

Når du går ind i den kogende bluff fra den utæmmede nedture, skal du tage venstre sti. Du finder frøet lige foran vandet til venstre.

Ved den store væg kan du hoppe op med en nekko.

Swindler’s Wash

Når du klatrer op og følger stien mod meditationspunktet, skal du se til venstre for stien.

Tæt på medittionspunktet.

Ved meditationspunktet, overfor Rambler’s Reach Outpost.

En kort gåtur mod udposten.

Fra meditationspunktet skal du hoppe på de højere klipper i nærheden og løbe mod Rambler’s Right Outpost. Spring over kløften til nogle klipper direkte med udsigt over forposten, og du finder et frø.

Hoppe op!

Slip ned fra meditationspunktet og gå lige langs floden. Gå en kort afstand, så finder du frøet til venstre.

På vaskegulvet.

Slip ned fra meditationspunktet og gå lige langs floden. Til venstre for floden, før du når vandfaldet, er et frø.

Tæt på et lille vandfald på vaskegulvet.

Drop down fra meditationspunktet et niveau, så du stadig er over strømmen nedenfor. Når du er der, skal du gå til venstre, og du skulle finde et frø med udsigt over vandfaldet nedenfor.

Et kort hop ned og derefter tilbage.

Når din væg løber op bag vandfaldet på stien mod den første port, skal du gå ned ad stien mod broen, og du finder frøet til højre for stien.

På den anden side af broen fra meditationspunktet.

Når du klatrer op ad klippefladen til Zipline -genvejen og indgangen til skovporten, skal du dreje til højre. Du finder fire frø her alle ved siden af ​​hinanden.

Fire frø på et sted!

Basalt rift

Kryds over kløften ved hjælp af zipline, en gang forbi, gå lige foran og se til venstre efter dit frø.

Lige ved siden af ​​genvejen.

Spring op de tre platforme, du er nødt til at trække fra klippen, Wall Run på tværs, og klatre derefter på vinstokkene op til platformen ovenfor. Når du først er der op, skal du gå til højre, så finder du et frø.

Vær hurtig, når du klatrer!

Fra Basalt Rift Meditation Point, krydser over genvejen og ned ad bakken mod High Republic Ruins. Når du når den gigantiske bilemaw i bunden af ​​stien, skal du dræbe den og derefter finde frøet til højre for, hvor det sov.

Du kan prøve at snige sig ved Bilemaw …

Fra indgangen til Basalt Rift, går gå fremad og væg til en lille lysning med en kylling på. På denne platform finder du et frø.

Forbi kyllingen!

Ved Bilemaw i bunden af ​​bakken efter meditationspunktet. Se til venstre for, hvor det sover efter dit frø.

Venstre af den sovende Bilemaw.

Skovarray

I skovarray. Fra meditationspunktet skal du gå til højre og klatre gennem bygningen. Når du er på jorden, skal du dreje til højre og følge stien til den ensomme stormtropper. Til venstre for ham er et frø.

På klippefladen af ​​balonerne.

Bilemaw Den

Fra meditationspunktet skal du følge stien op og omkring bakken, mens du holder dig til venstre væg. Du finder et frø hele vejen i slutningen af ​​nogle metalpotter.

Tæt på din første Retter -tur!

Nekko -puljer

Fra meditationspunktet løber væggen op ad den venstre hældning og greb til vinstokkene. Skala vinstokkene og shimmy helt til højre. Når du er der, skal du falde og glide ned. Når du er på dine fødder, skal du kigge rigtigt efter et frø!

Skub ned, og gå derefter til højre.

Fra meditationspunktet løber væggen op ad den venstre hældning og greb til vinstokkene. Skala vinstokkene og shimmy helt til højre. Når du er der, skal du falde og glide ned. Når du er på dine fødder, skal du gå lige foran et frø.

Skub ned, og gå derefter lige frem.

Svundne bosættelse

Rejs langs hovedstien gennem bosættelsen, indtil du kommer til et stort område dækket af papirkurven. I centrum vil være en stor rockplatform, du kan hoppe op til med din Nekko. Gør det, og et frø venter.

Skjult på en højere platform!

Spring ned til jorden fra meditationspunktet, så finder du et frø i nærheden foran en stor hvidt reagensglasformet bygning.

Tæt på meditationspunktet.

Fundet nær indgangen til den svundne bosættelse under en høj bygning.

En kort tur fra indgangen.

Winding Ravine

Øverst på den snoede kløft finder du en Relter. Kør det, og slip derefter straks til jorden nedenfor. Til venstre for den retlervendte kant er dit frø.

Slip ned hurtigt for et frø.

Øverst på den snoede kløft finder du en Relter. Kør det, og slip derefter straks til jorden nedenfor. Til højre for den retlervendte kant er dit frø.

Slip derefter rigtigt.

Øverst på den snoede kløft finder du en Relter. Kør det, og slip derefter straks til jorden nedenfor. Langs den højre væg på denne platform er dit frø.

Gå rundt til højre.

Øverst på den snoede kløft finder du en Relter. Kør det, og slip derefter straks til jorden nedenfor. På den modsatte side til retleren til venstre er dit frø.

Drop down derefter gå fremad-venstre.

Øverst på den snoede kløft finder du en Relter. Kør det, og slip derefter straks til jorden nedenfor. På den modsatte side til retleren er med et lys dit frø.

Gå ind i lyset!

Foothill Falls

Kræver Restter -svæveflyvning. Kryds zipline i foden. Se til venstre, og brug rallen til at glide ned til hytten nedenfor. Til venstre med udsigt over klippen er et frø.

Glid ned og kig til venstre!

Kræver Restter -svæveflyvning. Kryds zipline i foden. Se til venstre, og brug rallen til at glide ned til hytten nedenfor. Langs klippevæggen ved Raiders er et frø.

Dræb Raiders, og det er din!

Mountain Ascent

Fra meditationspunktet skal du gå ned ad stien til venstre og hoppe forbi vandfaldet. Du finder et frø der.

Ved vandfaldet!

Kræver Forcefield Dash. Dash gennem kraftfeltet nær meditationspunktet, og håb derefter ned til jorden nedenfor. Til Elft er i hjørnet (hvor Skoova er) et frø.

Af Skoova!

Kræver Forcefield Dash. Tag Rope -genvejen op og gå derefter over til det store træ i nærheden. Derfra hopper du oven på venstre kraftfelt nedenfor for et frø.

Oven på kraftfeltet.

Kræver Forcefield Dash. Spring ned i rummet med to Bilemaw. Fra hvor du lander, drej til venstre mod et frø nær klipperne.

Af Bilemaw.

Ødelagt bosættelse

Fra meditationspunktet skal du falde ned til platformen nedenfor. Der er på kanten et frø.

Drop down for et frø!

Fra meditationspunktet til Zipline ned til platformen foran dig. Når du er der, finder du et frø.

Af et træ.

Når du har låst Koboh -slibens op og den 2. centrale dampventil, skal du glide ned og til en isoleret stensøjle tilbage mod meditationspunktet. Derudover er der sammen med flere fjender et frø.

På den isolerede platform.

Når du har åbnet tre dampåbninger i midten af ​​zonen, skal du flyve op til en stenet søjle med en pool øverst. Der, gå til siden af ​​poolen vendt væk fra meditationspunktet, og du finder et frø.

På platformen med vandpuljen.

Når du har åbnet tre dampåbninger i midten af ​​zonen, skal du flyve op til en stenet søjle med en pool øverst. Bag Skoova er et frø.

Bag Skoova på poolplatformen.

Når du har låst alle tre centrale dampåbninger op, skal du flyve op til platformen over meditationspunktet. Der vil være tre kyllinger der sammen med to frø.

Flyv op og håndter kyllingerne.

Klipperne ovenfor Untamed Downs

Kræver Nekko -ridning og Restter -svæveflyvning. Glid ned fra Harvest Ridge Meditation Point, og klatre derefter op til toppen af ​​den klippe, du lander på. Du finder syv frø ved siden af ​​hinanden øverst.

Glid ned på klipperne, og de er dine!

Tåget vidde

Fortsæt gennem den almindelige sti, indtil du når nogle massive døre, du kan trække op. Dræb mogu bag disse døre, og fortsæt derefter med at komme videre ned ad bakken. Du finder et frø til højre.

Stienes ret.

Fortsæt gennem den almindelige sti, indtil du når nogle massive døre, du kan trække op. Gå forbi dem og til liften lige foran. Du finder fem frø omkring det.

Fem frø alle ved siden af ​​hinanden!

Kræver Balloon Grapple. Kør dig på bagsiden af ​​den tåge vidde og gribe til ballonen. På den platform, du lander på, finder du tre frø.

Alle tre skal være lige ved siden af ​​hinanden.

Viskid mose

Tag Relter ned til den første platform i mosen, og se derefter rigtigt efter et frø.

En af de første samlerobjekter, du kan få her.

Tag Relter ned til den første platform i mosen, og fald derefter ned til højre til hvor Skoova er. Du finder et frø der.

Af Skoova!

Kræver kraft slam og løft. Fra meditationspunktet skal du hoppe på de to zipliner for at komme dig hen til indgangen til et kammer. Foran denne indgang er et frø.

Foran kammeret!

Summit Ridge

Kræver Balloon Grapple. Kæmper over ballonen nær elevatoren, og du finder et frø til venstre.

På den første jordplaster forbi ballonen.

Kræver Balloon Grapple. Kæmpet på tværs af ballonen, klatre op ad vinstokkene og derefter ned på den anden side. Frøet findes på jorden til venstre.

Se til venstre, mens du falder ned!

Kræver Balloon Grapple. Kæmpet på tværs af ballonen, klatre op ad vinstokkene og derefter ned på den anden side. Brug Ballon Spawner til at hoppe over til platformen til venstre. Der op er et frø.

Det sidste frø! Tillykke!

Себастьян Шнайдер
eSportsman Dette er ikke et job, det er en livsstil, en måde at tjene penge på og på samme tid en hobby. Sebastian har sin egen sektion på siden - "Nyheder", hvor han fortæller vores læsere om de seneste begivenheder. Fyren helligede sig spillelivet og lærte at fremhæve de vigtigste og mest interessante ting for en blog.