ForsidePcSega sigter mod høje anmeldelser med Sonic Frontiers

Sega sigter mod høje anmeldelser med Sonic Frontiers

Efter år med for det meste gennemsnitlige gennemgangsresultater for sonic spil, sega sigter højt med de kommende Sonic Frontiers .

Vi elsker alle den hurtigste pindsvin rundt, vi elsker bare ikke alle hans spil. Men det ser ud til, at SEGA er målrettet mod høje gennemgangsresultater for den næste post i den elskede, men flawed-serie. Som delt af VGC, under en nylig analytiker og investor Q&A, blev virksomheden spurgt, om det havde nogen mål i tankerne for gennemgangsresultater på steder som Metacritic, som Sega Sammys administrerende direktør Haruki Satomi og CFO Koichi Fukazawa bekræftede var sagen.

Se på YouTube

“Vi har sat interne mål, da sammenhængen mellem scoringerne af eksterne evalueringsorganisationer og salg er høj i Europa og Nordamerika,” sagde de to. “Hvis spillet får en høj score, kan det blive et must-buy-spil og muligvis generere synergi med salg, så vi arbejder i øjeblikket hårdt for at forbedre kvaliteten af ​​spillet mod dets salg for feriesæsonen.”

Det er klart, at forestillingen om, at et firma ønsker, at sit spil skal gennemgå godt, ikke er særlig overraskende, men Sonic Games har en historie om, skal vi sige, at være middelmådig. Den seneste post, Sonic Forces , har kun en 57 på metacritic. Slags spinoff -spil Sonic Boom: Rise of Lyric har en temmelig forfærdelig 32. og Sonic: Lost World har i gennemsnit 63, hvilket gør soniske farver Det bedste gennemgåede 3D -spil i over et årti med en score på 78.

Gennemgangsresultater er naturligvis ikke alt, men i betragtning af at dette ikke er første gang, SEGA har nævnt sine høje forventninger til grænserne, er det helt klart et problem for virksomheden.

Og det er ikke som om folk ikke er interesseret i Sonic mere – den seneste film har trukket en enorm sum penge, så folk vil opleve, at Hog går hurtigt. Forhåbentlig vil Frontiers være i stand til at indløse Sonic i en eller anden form eller form, men vi har ikke engang set spillet i aktion endnu, så hvem ved, hvordan spillet vil vise sig.