ForsideGuideDoom Eternal alle samleobjekter - legetøj, codex, album, hemmeligt møde og slayer...

Doom Eternal alle samleobjekter – legetøj, codex, album, hemmeligt møde og slayer gate – Exultia

Hvis du leder efter alle samlerobjekter i det andet niveau af Doom Eternal, er her en guide til Exultia.

Kør lige frem i starten og slip reglen for at få et ekstra liv. Brug klatrevæggene til at nå den anden side.

Gå gennem det næste rum, hopp over svingstangen og slå væggen og hovedet til venstre for at få fat i en kodeks.

Dræb dæmonerne i kamparenaen og gå ned i elevatoren.

Gå ned i dette rum, og følg den cirkulære korridor hele vejen for at få en opgradering.

Derefter skal du tage trappen ned – slip ikke – indtil du når en fjende ved siden af ​​en mur med en revne. Stans væggen og tag fat i Legetøj indefra.

Gå ned i kamparenaen nedenfor, beskæftig dig med dæmonerne, og kør derefter over den ødelagte gangbro til en anden kamp.

Når du går udenfor, kan du svinge henover for at finde et hemmeligt møde.

Gå derefter tilbage og følg stien langs ydersiden af ​​den forrige kamparena.

Sving hen over kløften og klatre på væggen. Vend dig mod ansigtet tilbage, hvor du kom fra, og du skulle være i stand til at se en kodeks. Spring over og tag fat i det, og tag derefter tilbage til det sted, hvor du lige var efter at have været klatret.

Følg spøgelseshunden ind i rummet med spindingskolonnerne. Vent til en passerer, og følg den til højre, indtil en sti åbner op med noget rustning. Grib det, og gør det samme igen til den næste korridor. Stik terningen.

Klatre op og behandle de tre kæder, og fald derefter ned i det rum, hvor søjlerne drejede rundt.

Gå ud til spøgelseshunden. Hvis du falder ned her og griber den stigbare væg nedenunder, er der et ekstra liv. Gå nu over kløften.

Klatre over og gå gennem døren. Til højre er der en kodeks. Du kan også få et nyt ekstra liv fra det nærliggende tronrum.

Følg nu den objektive markør, vind kampen, grib batteriet og kør gennem portalen til det næste område.

Når du har behandlet fjenderne, skal du falde ned i området med den store hånd. Der er en terning her. Stik det på siden med symbolet, så afslører du en underjordisk gangbro, der fører dig til en Musikalbum.

Gå derefter gennem det lilla sumpområde, og saml kortet. Følg det rundt. Få det ekstra liv, hvis du har brug for det, og tag derefter modbot og fortsæt.

Grib strømkernen, og brug den i mech-armen. Klatre gennem det næste rum og aktiver den grønne gulvafbryder. Så den næste. Slå derefter ned for den anden. Gyng og klatr dig tilbage og brug de to andre kontakter til at åbne døren.

Når du har dræbt dæmonerne i den følgende arena, skal du følge dine objektive markører, indtil du får en anden magtkerne.

Klatre langs titanens sværd omtrent halvvejs og se af og til højre. Der skjuler sig et hemmeligt møde dernede.

Når du først har gjort det, skal du fortsætte med sværdet og bruge strømkilden til at komme ind i nogle dæmoner.

Fortsæt med at følge nye objektive markører gennem sumpene og slagene, tag det næste batteri og fortsæt, indtil du sætter det i skulderkanonen. Sving og hopp ind i den næste titans tarm.

Det næste rum har en opgradering af krystal. Pas på tentaklerne.

I det næste rum skal du målrettet komme til det laveste punkt, du kan, og få fat i kodeks fra en af ​​platformene der.

Fra det samme fodfæste er der en svingbar, som du kan hoppe til på den ene side. Gå til det i stedet for den flydende platform og sving hen over. Stik nu den revnede væg – der er en hemmelighed på den anden side.

Gå nu hen over de flydende platforme forbi de flammende kæder og brug hoppepuden.

Gå ind i det næste rum, giv dig vej til toppen og brug boost-refilleren til at hoppe til den anden side af rummet og gribe fat i Slayer Key ovenfra Slayer Gate. Fuldfør denne kampudfordring og følg dine waypoints igen.

I det næste rum falder du ned til det ekstra liv og øger klatrevæggen. Forbliv derefter på dette niveau og hoppe over til afsatsen nær lavafaldet. Grib den Cacodemon legetøj.

Følg nu rutepunkterne, udløs en klippescene, og følg rutepunkterne igen bagefter, og tag fat i kodeks fra nær hoppepuden. Platform nu og kæmp dig mod slutningen.

Себастьян Шнайдер
eSportsman Dette er ikke et job, det er en livsstil, en måde at tjene penge på og på samme tid en hobby. Sebastian har sin egen sektion på siden - "Nyheder", hvor han fortæller vores læsere om de seneste begivenheder. Fyren helligede sig spillelivet og lærte at fremhæve de vigtigste og mest interessante ting for en blog.